U BRODOSPLITU je danas porinut tanker za švedskog naručitelja Concordiu Maritime, posljednji iz serije od četiri broda. Tanker je oznake P-MAX, duljine 183 metra, širok je 40 metara i ima nosivost od 65 tisuća tona. Pokretat će ga dva motora MAN od 7860 kW izgrađena u Brodosplitovoj Tvornici diesel motora. Novogradnju 465 blagoslovio je fra Miljenko Vrabec iz Apostolata mora, dok je malo kumstvo pripalo Anki Matozan iz Radionice čišćenja splitskog brodogradilišta.
Tanker je inače trebao biti porinut prošlog tjedna, no došlo je do odgode zbog loših vremenskih uvjeta. Isporuka je predviđena za svibanj.
O Novogradnji 465
Novogradnja 465 četvrti je iz P-MAX programa od četiri broda koje je splitsko brodogradilište ugovorilo za švedskog naručitelja u ovoj seriji. Tanker oznake P-MAX duljine 182,99 m, širine 40 m, visine 17,90 m i nosivosti 65.061 tone pokretat će dva motora MAN-B&W tipa 6S46 MC-C od 7860 kW kod 129 okr/min, izgrađena u Brodosplitovoj Tvornici diesel motora, što mu omogućava razvijanje brzine od 14,5 čvorova.
P-MAX koncept, razvijen u suradnji Brodosplita i švedske kompanije, odnosi se na brodove namijenjene prijevozu sirove nafte i naftnih prerađevina s neograničenom međunarodnom plovidbom. P-MAX omogućava brodu da, zahvaljujući svojoj konstrukciji, ponese i 30% više tereta od standardnih tankera uz minimalne dodatne troškove i najviši stupanj sigurnosti.
Brodovi koji nose oznaku MAX širi su od ostalih brodova u toj klasi, ali s istom dubinom gaza, dvije odvojene i međusobno izolirane strojarnice, dva motora s odvojenim dovodom goriva te dva propelera i kormila, kako bi mogli ukrcati puno više tereta bez gubljenja brzine i manevarskih sposobnosti.
Što s Brodosplitom?
Ovo je Brodosplitu posljednje porinuće! Nema novih ugovora dok se ne skine zabrana Bruxellesa. Bez toga nema ni posla za gotovo pet tisuća zaposlenika škvera i kooperanata. Osim presmiješne ponude DIV-a, kojom se Hrvatska blamira u Europi, nema novih strateških partnera zainteresiranih za Brodosplit. Vremena nije previše preostalo.
Više fotografija pogledajte na: Fotogalerija
http://portaloko.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=9133:privatizacija-brodogradilita-samoborski-div-nudi-nastavak-proizvodnje-u-brodosplitu&catid=75:intervju&Itemid=150&sms_ss=facebook&at_xt=4d51b064fa9be02f, ….vjerovat ili ne vjerovat….pitanje je sad..
http://www.portaloko.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=8691:dorh-kod-danka-konara-preko-brodotrogira-pronevjerio-18-milijuna-eura&catid=124:dalmacija&Itemid=197&sms_ss=facebook&at_xt=4d47d9739ba71feb,0 …..i ovaj je bija u igri za privatizaciju….
http://www.vecernji.hr/vijesti/dolazi-samoborski-div-splitski-skver-je-spasen-clanak-246253 ….privatizacija na hrvatski način ili….
http://www.dalmacijanews.com/Magazin/View/tabid/75/ID/46101/Logor-Brodosplit-Arbeit-macht-frei-na-leima-skveranina.aspx …..i nacisti su znali značaj rada…
…gospodine šegviću…poslije ovoga teksta na portalima valjda je i vama jasno da smo sami…i da se treba samostalno boriti za naš škver…sa škveranima spličanima i dalmatincima… http://portaloko.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=8452:afera-slobodna-dalmacija-ozren-matijaevi-uklonjen-iz-hfp-a&catid=133:slideshow-vijesti&sms_ss=facebook&at_xt=4d42840296b80af7,0 …to…a ja nisam siguran da vi opće čitatate ove komentare
…amen…a jest li se zapitali jeste li sve poduzeli i napravili da do toga ne dođe….ne da nije vremena još malo preostalo nego i kasnite…