tel 021/382 090
fax 021/382 091
mail nsb@nsb.hr
adresa Put Supavla 19, 21000 Split

U BRODOSPLITU je danas porinut tanker za švedskog naručitelja Concordiu Maritime, posljednji iz serije od četiri broda. Tanker je oznake P-MAX, duljine 183 metra, širok je 40 metara i ima nosivost od 65 tisuća tona. Pokretat će ga dva motora MAN od 7860 kW izgrađena u Brodosplitovoj Tvornici diesel motora. Novogradnju 465 blagoslovio je fra Miljenko Vrabec iz Apostolata mora, dok je malo kumstvo pripalo Anki Matozan iz Radionice čišćenja splitskog brodogradilišta.
U Brodosplitu danas obavljeno porinuće
Tanker je inače trebao biti porinut prošlog tjedna, no došlo je do odgode zbog loših vremenskih uvjeta. Isporuka je predviđena za svibanj.

O Novogradnji 465
Novogradnja 465 četvrti je iz P-MAX programa od četiri broda koje je splitsko brodogradilište ugovorilo za švedskog naručitelja u ovoj seriji. Tanker oznake P-MAX duljine 182,99 m, širine 40 m, visine 17,90 m i nosivosti 65.061 tone pokretat će dva motora MAN-B&W tipa 6S46 MC-C od 7860 kW kod 129 okr/min, izgrađena u Brodosplitovoj Tvornici diesel motora, što mu omogućava razvijanje brzine od 14,5 čvorova.

P-MAX koncept, razvijen u suradnji Brodosplita i švedske kompanije, odnosi se na brodove namijenjene prijevozu sirove nafte i naftnih prerađevina s neograničenom međunarodnom plovidbom. P-MAX omogućava brodu da, zahvaljujući svojoj konstrukciji, ponese i 30% više tereta od standardnih tankera uz minimalne dodatne troškove i najviši stupanj sigurnosti.

Brodovi koji nose oznaku MAX širi su od ostalih brodova u toj klasi, ali s istom dubinom gaza, dvije odvojene i međusobno izolirane strojarnice, dva motora s odvojenim dovodom goriva te dva propelera i kormila, kako bi mogli ukrcati puno više tereta bez gubljenja brzine i manevarskih sposobnosti.

Što s Brodosplitom?
Ovo je Brodosplitu posljednje porinuće! Nema novih ugovora dok se ne skine zabrana Bruxellesa. Bez toga nema ni posla za gotovo pet tisuća zaposlenika škvera i kooperanata. Osim presmiješne ponude DIV-a, kojom se Hrvatska blamira u Europi, nema novih strateških partnera zainteresiranih za Brodosplit. Vremena nije previše preostalo.

  • 2
  • 2
  • 3
  • 3
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 3
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 3
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 3
  • 3
  • 3
  • 3
  • 3
  • 2
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3

Više fotografija pogledajte na: Fotogalerija

2,622
OčajnoLošeOsrednjeDobroOdlično   (Ocijenjeno 1 puta, Ocjena: 5/5)

6 komentara na “Porinut tanker za švedskog naručitelja Concordiu Maritime”

  1. dika says:

    …gospodine šegviću…poslije ovoga teksta na portalima valjda je i vama jasno da smo sami…i da se treba samostalno boriti za naš škver…sa škveranima spličanima i dalmatincima… http://portaloko.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=8452:afera-slobodna-dalmacija-ozren-matijaevi-uklonjen-iz-hfp-a&catid=133:slideshow-vijesti&sms_ss=facebook&at_xt=4d42840296b80af7,0 …to…a ja nisam siguran da vi opće čitatate ove komentare

  2. dika says:

    …amen…a jest li se zapitali jeste li sve poduzeli i napravili da do toga ne dođe….ne da nije vremena još malo preostalo nego i kasnite…

Komentirajte i vi

Komentari članova na web stranici objavljuju se u realnom vremenu i Nezavisni sindikat Brodosplita ne može se smatrati odgovornim za napisano. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.

Morate biti prijavljeni da biste mogli komentirati članak!

Nemate svoje korisničko ime i lozinku? Registrirajte se!