tel 021/382 090
fax 021/382 091
mail nsb@nsb.hr
adresa Put Supavla 19, 21000 Split

U Brodosplitu počinje gradnja drugog heavy lift broda, za prijevoz teških tereta, za nizozemskog naručitelja, objavili su danas iz splitskog brodogradilišta.
Gradnja drugog heavy lift broda za nizozemskog naručitelja
Brodosplit je s kompanijom Jumbo Shipping sredinom prošle godine potpisao ugovor o gradnji jednog broda za prijevoz teških tereta s opcijom gradnje još dva. Prvi brod je u procesu gradnje. Osnaženju opcije za gradnju drugog broda pridonijela je odluka o skorom okončanju privatizacijskog procesa čime je razriješena sudbina Brodosplita, navode iz splitskog škvera.

Dodaju da se završetkom privatizacije potvrđuje daljnje poslovanje Brodosplita na svjetskom brodograđevnom tržištu i njegova uloga u tržišnoj niši sofisticiranih brodova koja je strateški cilj splitskog brodogradilišta.

Brodovi su dužine 152 metra i širine 27 metara. Bit će opremljeni sa po dvije dizalice, pojedinačne nosivost i do 1.300 tona. Njihova nosivost pri gazu od 8.1 metara bit će 14 tisuća tona. Brzinu od 17 čvorova osiguravat će im dva motora snage po 4500 kW.
Isporuka prvog broda predviđena je u prvoj polovici 2013., a drugoga do kraja iduće godine.
Ugovoreni brodovi koji se grade u splitskom brodogradilištu bit će najveći u floti Jumbo Shippinga.

Heavy lift brodovi za prijevoz teških tereta su složeni projekti kakvi još nisu građeni u hrvatskim brodogradilištima, istaknuto je na današnjoj prezentaciji projekta na kojoj su sudjelovali predstavnici nizozemskog partnera, Brodosplita i DIV-a, budućeg vlasnika brodogradilišta. Kod odabira brodogradilišta, kazali su čelnici Jumbo Shippinga, presudila je kvaliteta brodova koje isporučuje Brodosplit.

1,588
OčajnoLošeOsrednjeDobroOdlično   (Članak još nije ocijenjen!)

Jedan komentar na “Gradnja drugog heavy lift broda za nizozemskog naručitelja”

  1. dika says:

    …i sad jedno pitanje…što se događa sa izradom ovih brodova…umjesto da se prione na posao da se zaposle večina kapaciteta….da se ljudi vrate sa čekanja na ovom brodu radi desetak ljudi…umjesto ako je moguče da se brodovi naprave prije roka oteže se sa poslom iz ne znam kojih razloga….pa ima li itko pametan i mudar u škveru da ovo objasni…dugo se pričalo o ovim brodovima…i vjerujem da je bilo vremena da se sve razradi…i da se bude spreman kad se brodovi ugovore…ne mogu razumjeti…nikako…i kada upadnemo u vremenski tjesnas raditi će se pod presingom…biti će i moguče greške…umjesto da elegantno napravimo ove brodove bez grešaka ili možebiti kašnjenja…stvarno neobjašnjivo…

Komentirajte i vi

Komentari članova na web stranici objavljuju se u realnom vremenu i Nezavisni sindikat Brodosplita ne može se smatrati odgovornim za napisano. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.

Morate biti prijavljeni da biste mogli komentirati članak!

Nemate svoje korisničko ime i lozinku? Registrirajte se!