tel 021/382 090
fax 021/382 091
mail nsb@nsb.hr
adresa Put Supavla 19, 21000 Split

TORM- last throw of the dice

Beleaguered Danish owner TORM’s chairman NE Nielson told a shareholder meeting last Monday that the drybulk and tanker operator hoped to conclude a deal on its $1.9 bill bill of debt within six weeks.
As a result of discussions with its counterparties, the majority shareholder – Greek shipping tycoon Gabriel Panayotides – will be left with just 7.5% of the equity from his current 52%, if the company finalises a rescue deal with its banks and charter partners.
Banks, including Danske Bank, Nordea and Danish Ship Finance, plus the charter partners will hold 92.5% of the firm’s share capital if a conditional agreement reached earlier this month is carried out, Nielsen said. He warned that TORM could face bankruptcy if the deal collapsed.
“Without a solution, Torm is in a very difficult situation, as the company’s liquidity situation is strained and the total $1.9 bill debt may be called at any time at the banks’ discretion,” he said. “There is thus a risk of bankruptcy or a similar in-court solution.”
When it announced the conditional financing deal on 4th April, Torm said its banks and charter partners would get a “significant equity stake,” without being more specific.
“I hope that in the course of the next month and a half it (the finalised agreement) will be in place,” Nielsen told Reuters at Monday’s AGM.
He added the current low level of freight rates made it imperative for the company to reach a deal, as soon as possible to avoid running out of money.
On 27th March, TORM said that it had received proposals from two international investor groups for an injection of $100 mill to $200 mill in equity and cash, depending on a deal with the banks.
However, Nielsen said that the company had not succeeded in engaging the banks in negotiations with any of the investors “to any significant extent.”
Nielsen explained that under the proposed financing deal, its 14 banks would defer all installments on its debts until the end of 2016 and interest would accumulate on the principle for a period of two years.
He also said that the banks would provide a new two-year working capital facility of $100 mill and timecharter agreements would permanently be realigned with the market level.
Late last Sunday, TORM said it would propose to slash the nominal value of its stock as a step towards a new issue of equity. The company explained that cutting the nominal value of its shares to 0.01 crown per share from 5 crown per share was necessary because the law prevented it from issuing new shares below nominal value, reported Reuters.
At the AGM, NE Nielsen, Christian Frigast and Jesper Jarlbæk were re-elected to the board. Panayotides and fellow board members Angelos Papoulias and Stefanos-Niko Zouvelos did not seek re-election.

Prevedeno uz pomoć Google Translate
TORM-zadnji baciti kocke

Beleaguered danskog vlasnik TORM predsjednik uprave NE Nielson rekao je dionica sastanku prošlog ponedjeljka da drybulk i tanker operator se nadao da će zaključiti sporazum o svojoj $ 1.9 račun račun duga u roku od šest tjedana.
Kao rezultat razgovora sa svojim komitentima, većinski dioničar – Grčki brodarskih tajkunski Gabriel Panayotides – će ostati sa samo 7,5 posto temeljnog kapitala iz svoje trenutne 52%, ako je tvrtka za spašavanje finalizira dogovor sa bankama i čarter partnera.
Banke, uključujući i Danske banke, Nordea i danskog broda financija, plus charter partnera održat će 92,5 posto u temeljnom kapitalu tvrtke, ako uvjetni sporazum postignut ranije ovog mjeseca provodi, rekao je Nielsen. On je upozorio da bi se mogao suočiti TORM stečaj ako je posao propao.
“Bez rješenja, Torm je u vrlo teškoj situaciji, kao tvrtka likvidnost situacija opterećena i ukupno 1,9 dolara račun duga može se nazvati u bilo koje vrijeme na banaka nahođenju”, rekao je on. “Tu je, dakle, rizik od bankrota ili slično u sud-rješenje.”
Kad je najavio financiranja uvjetni sporazum o 4. travnja, kazao je Torm njegove banke i charter partneri bi dobili “značajan kapital ulog”, bez više specifičan.
“Nadam se da će u toku sljedećeg mjeseca i pol dana je (finaliziran ugovor) će biti na mjestu”, Nielsen izjavio je Reutersu u ponedjeljak skupštini dioničara.
Dodao je trenutno niska razina teret stopama napravio je imperativ za tvrtke do posla, što je prije moguće kako bi se izbjeglo trčanje vanjska strana od novca.
Dana 27. ožujka, TORM je rekao da je primio prijedloge iz dviju međunarodnih investitora skupina za injekcijom od $ 100 milijuna do $ 200 milijuna u kapitalu i novčane, ovisno o dogovor s bankama.
Međutim, Nielsen je rekao da tvrtka nije uspjela sudjelovanje banke u pregovorima s bilo koje od investitora “na bilo koji značajnijoj mjeri.”
Nielsen je objasnio da u okviru predloženog financiranja posla, njeni 14 banke bi odgoditi sve svoje obveze na rate do kraja 2016 i kamate bi akumulirati na principu za razdoblje od dvije godine.
On je također kazao da su banke će osigurati novi dvogodišnji objekt radnu kapitalom od 100 milijuna kuna i timecharter ugovora će biti trajno ponovno trasirana s tržišnim razini.
Krajem prošle nedjelje, TORM je rekao da će predložiti smanjiti nominalnu vrijednost svojih dionica kao korak prema novom broju kapitala. Tvrtka je objasnio da smanjenjem nominalne vrijednosti svojih dionica 0,01 kruna po dionici od 5 kruna po dionici je potrebno jer zakon spriječeno je izdavanjem novih dionica ispod nominalne vrijednosti, izvijestio je Reuters.
Na skupštini dioničara, NE Nielsen, Christian Frigast i Jesper Jarlbæk ponovno su izabrani u odbor. Panayotides i kolega članova odbora Angelos Papoulias i Stefanos-Zouvelos Niko nije tražio reizbor.

1,743
OčajnoLošeOsrednjeDobroOdlično   (Članak još nije ocijenjen!)

Jedan komentar na “Panika u svijetu: Brodogradnja na izdisaju”

  1. dika says:

    ‎…jučer sam bija u škveru i prenerazija sam se što sam vidija…nakon nekoliko sušnih godina što se tiče ugovaranja poslova dobili smo ove nizozemce…a sad na njima radi desetak ljudi u dvije predmontaže…pa ima li to negdje na svijetu…umjesto da se uhvatimo posla…umjesto da se velika večina ljudi sa čekanja vrati raditi u škveru je pustoš….ne vjerujem u teorije urote niti sam katastrofičar ali sumnjam da se namjerno potkopava posao….tko i zašto prepostavite sami…jer ovi se brodovi vrte godinu dana…moglo je sve biti spremno za početak radova i kad se ugovore moglo se prioniti poslu sa svim ljudima da se ti brodovi naprave i prije roka i bez presinga i eventualnih grešaka…ovako se igramo brodogradnje…i zna se tko je kriv za ovo stanje…ako se i ne zna nije teško provjeriti….jer vrijeme curi….rokovi brzo dolaze a nitko ne radi…pa gdje je ta organizacija posla…imamo stotine ljudi koji se o tome brinu…i opet se ova sranja događaju…ima li netko u škveru da prekine ovo…očigledno nema jer ovo ozbiljni i odgovorni ljudi nebi dozvolili da se događa….zato nam i je tako kako je…ostali smo bez uskršnjice…sad je upitna i podjela plača koja je sve manja i manja…a zašto…zato jer se netko boji za svije radno mjesto pa će zbog svojih interesa napraviti sve da napakosti…ali kome…i zašto…vjerujem da velikoj večini radnika škvera je svejedno tko je vlasnik….jer je najbitnije da se radi i prima plača…ali izgleda da to nekome ne odgovara…i kolcem i bokserom i lancom u glavu jebivjetrima….a nije teško saznati tko je kriv…gubo…treba ih objesit na dizalicu neka vise dok se ne raspadnu….i onda kad se budu plačali penali zbog kašnjenja optužit će radnike da su krivi…a oni će oprati ruke i uredno primati svoje menađerske plače….smradovi…

Komentirajte i vi

Komentari članova na web stranici objavljuju se u realnom vremenu i Nezavisni sindikat Brodosplita ne može se smatrati odgovornim za napisano. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim službama.

Morate biti prijavljeni da biste mogli komentirati članak!

Nemate svoje korisničko ime i lozinku? Registrirajte se!